Datum: 2012-09-05  |  Tid: 07:01:16 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Trött!

Igår kväll krångla båda barnen så tror inte dom sov helt förrän halv nio/nio. Ändå börja ja lägga gumman tjugo över sju. ^^

Satte mig på och kollade på två avsnitt av Awkward, diskade flaskor & fixade termos plus ersättningsdoseraren så ja har under natten. ;) Tror ja kom i säng vid halv elva.

Inatt har lilleman bara vaknat en gång. :D Tror de va för att ja la honom i våran säng på en kudde eftersmo han är tät i näsan & där trivdes han nog. ;) Gumman vakna en gång innan ja la mig sen sov hon hela natten. :) Härligt!

Meeeen, båda vaknade klockan sex och gumman ville gå upp direkt. Phew. Ja låg kvar & drog mig en liten stund men sen ville inte lilleman göra de längre så de va bara att gå upp.

Känner mig som en zombie! Får passa på att sov idag medans gumman är på dagis. ;)

Tänkte ja ska hoppa in i duschen snart så ja piggnar till. Fryser som f*n gör ja oxå men kanske beror på att jag är trött. ^^

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback