Datum: 2013-07-29  |  Tid: 19:14:56 Allmänt  |   Kommentarer (1)

trött!

idag är ja helt slut!

vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet!

meeen. barnen lär somna sent då dom sov middag sent..

ser ut som ett bombnedslag här hemma. orkar inte göra ett skit..

bor för trångt.. har alldeles för mycket saker..

hatar att tommy är borta på veckorna!

har aldrig "egentid" vilket ja känner att ja verkligen behöver ibland!

skulle behöva va lite barnledig känner ja.. visst e ja de på jobbet men där är man inte ledig så de e en annan grej. (älskar barnen över allt annat men ibland behöver man va lite ledig ifrån dom också)

barnen är i varsin trots verkar de som. bråkar och skriker å mitt huvud orkar inte riktigt va me..

körkort dör ja snart utan!

blä vilket klagoinlägg!!

men just nu är ja trött och önskar att ja hade en städerska här hemma och att barnen höll sig vänner. ;)

får hoppas att lite sömn gör susen och att ja är på bättre humör imorgon. ;)


Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Usch, va jobbigt du har det!
Jag får komma och lära känna barnen dina så kan jag hjälpa till att passa dom :).
Vi ses på promenaden ikväll! Då kan vi prata massor! :) Puss på dig starka kvinna! <3

2013-08-14 @ 09:32:21
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback