Datum: 2012-09-14  |  Tid: 06:56:23 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Trött som en gnu!

Därav dålig uppdatering.. Har helt enkelt aldrig ork.

Lilleman krånglar nu varje natt. Är vaken mellan en & två timmar och ligger sen och vrider & vänder på sig och smågnäller. Måååånga gånger under natten får ja gå upp & lägga rätt honom mm. Försöker lägga honom bredvid mig men inte ens de hjälper.. Känner mig som en levande zombie.

Men läste nyss på nätet om detta och antagligen är de pga att ja vaggar honom till sömns på kvällen så när han vaknar på natten vill han ha "hjälp" och kan inte somna om själv. Så from ikväll ska ja försöka få honom att somna själv i sin säng. Tror det är bäst för både honom och mig. Ingen av oss mår bra av för lite sömn..

Usch vilket tråkigt väder de är idag! Inte roligt alls..

Jag är jätteöm på mitt ena öga så får nog ringa till vct när de öppnar. :/ Typiskt!

Idag är de dagis för gumman och ja ska städa. Dammsuga, plocka, hänga tvätt, ta disken, plocka, ja allt de där vanliga. ;) Inte ett dugg pigg på de men de måste göras. ^^ Kanske får lägga mig & sova en stund så ja blir pigg. Får se . ;)

Gumman somnar själv på kvällen nu. :) Hade tre kämpiga kvällar men nu lägger hon sig själv. :) Eller ja, ja går me in, hon lägger sig & tar vällingen, ja säger god natt & pussar på henne sen går ja ut. :) Går jättebra!

Lilleman är verkligen jättetrött men vägrar att somna.. Vet snart inte va ja ska göra. :/

Får ta honom nu iaf,, Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback