Datum: 2012-09-06  |  Tid: 07:07:00 Allmänt  |   Kommentarer (5)

Blir galen!

Fyyyyyy va trött jag är! Helt sjuk! Mina kära barn har krånglat fram till ca kl tre och ville sen gå upp klockan sex. Jättekul tycker ja! Inte! Känner verkligen att mitt humör är så kasst som de kan bli, har huvudvärk och är allmänt sur! Usch!

Fattar inte va de har blivit, vi har alltid gått upp runt sju men nu helt plötsligt har båda barnen ändrat tiden och vaknar sex! Inte kul alls kan ja tala om! Okej om dom sover hela natten men de gör dom ju inte. :S Inte Hailey heller... Hon har en period där hon vaknar flera gånger på nätterna. :S Så dom avlöser varandra eftersom han vaknar och äter ca två gånger. Jag hatar nätter!! Som inatt har dom krånglat till klockan tre och vaknade sen klockan sex. Jippie!

Finns ju typ inget man kan göra åt de heller.. Ja kan ju inte tvinga dom att somna om även om ja skulle vilja.

Ja hoppas verkligen att detta är en period som kommer gå över för annars kommer ja bli totalt galen!

Vet inte riktigt va det är me dom idag. Båda gnäller för allting heeeeela tiden! Annars brukar morgonen va när dom är som lugnast. Vette tusan va de har flugit i dom...

Idag är en riktig klagodag... Känner mig som en levande zombie och skulle bara vilja lägga mig & sova en stund men hur ska man kunna göra de me två barn?? Även om Julius somnar kan ja ju inte lägga mig. :/

Kommer få psykbryt på någon idag.

Usch fy & blä vilket kasst humör jag har idag!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryck upp dig! Det finns de som har förlorat sitt barn och skulle göra allt för att få ett.

2012-09-06 @ 08:37:47
Postat av: Mimmi

Får man inte ha dåliga dagar?
Om du stör dig, läs inte min blogg!

2012-09-06 @ 09:01:31
Postat av: Linda

Tänk posetivt Mimmmi, så blir det bättre. Ja vet hur det är <3

2012-09-06 @ 10:13:19
Postat av: Mimmi

Tack <3 Känner mig redan piggare och på bättre humör. :)

2012-09-06 @ 10:29:20
Postat av: josefine!

Klart man måste få klaga för de är inte bara en dans på rosor !
tänk på barnen i afrika varje gång du slänger mat .. där är mat värt mycket ...herregud man kan ju inte tänka på alla andra som inte kan få barn mat eller ett hem ....läs en annan blogg du anonym istället!

2012-09-06 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback