Datum: 2012-10-19  |  Tid: 19:29:29   |   Kommentarer (0)

Usch

förut när ja var och handlade ringde Tommy och sa att Hailey hade druckit skurmedel. :s fått tag på de och redan spytt upp de. fick lite smått panik och skyndade mig i affären.

som tur var så va de ingen fara för de va allrengöring och de "värsta" som kan hända är att dom spyr. så de va skönt. inte roligt när sånt händer! :/

städat idag och min farmor har varit här och grattat mig. :)

annars har de inte hänt så mycket. hade lite kalas i onsdags me tårta och kakor. :) har fått mest pengar och de va de ja ville ha. ;)

imorgon är de marknad. ska ner och kika lite och köpa en ballong till gumman. :)

sen hem och göra sig iordning och på kvällen har ja party. :) ska bli kul. :D

Tommy och barnen åker ut till tösse till farfar och tillbringar natten. ;)

ja de va väl allt för mig. snart ska Hailey i säng och ja ska väcka älskling som somna me Julius på soffan. ;)

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback