Datum: 2012-10-11  |  Tid: 23:05:53   |   Kommentarer (0)

lever!

att va själv me två barn tar upp mycket tid och därför har ja helt glömt bort att blogga. ;)

ligger nu i sängen iaf, va hos jossie förut och färgade håret. värdelösa färg som inte ville sätta sig överallt.. men men, får fixa de innan min fest iaf. ;)

lilleman satt helt själv idag i typ fem sekunder. :) nu går de undan. ^^

har även städat idag som ja sagt i tre dagar nu. haha. äntligen gjort. ;)

nä nu ska ja sova så ja orkar me mina morgonpigga älsklingar. ;)

idag fick ja faktiskt sovmorgon till fem över halv åtta. ;)

just de, vägde mig nyss.. 80.5 kg :D nu går de neråt! woho! satsar på fem kilo i taget så har ett halv kilo kvar. :D sen börjar vi på nya fem kilo som ska bort. ;) (ca 15 kilon kvar. ^^) går sakta men säkert neråt. härligt! tar lite tid men ja är ingen dietmänniska! äter hellre de ja vill i normala mängder och rör på mig. då får de ta lite extra tid. ;) om bara denna magen kunde försvinna, den ja stör mig mest på. haha.

nä, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback