Datum: 2012-10-27  |  Tid: 10:58:08 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Karlstad!

Åh, skrev ett långt inlägg på mobilen igår men efter ja hade tryckt publicera försvann allt. :S Gött irriterande!

Igår iaf va ja & Carro i Karlstad. :) Åkte härifrån vid kvart över tio och först va vi in på Skopunkten så ja fick mig ett par skor. ^^ Dock ångrade ja mig lite när ja kom hem.. Men men, dom fyller sin funktion. :P Ville egentligen ha ett par stövlar men me min feta ridvader så är de nästan omöjligt. :/ Så blev ett par vanliga..

Va sen in på Lindex eftersom ja fick presentkort dit när ja fyllde år.. :) Käka sen på donken och rullade sen vidare mot Ikea! :D

Ja hade en lååång lista me mig & allt fick ja me mig plus lite till. ;)
Fick mig ett helt "nytt rum" till gumman. :D En ny säng, två små expedit hyllor och ett lackbord. ;) Ska bli så kul när vi fått iordning de. :D Sen köpte ja en hylla in till badrummet, badkarsmatta, julklappar, haklappar, lackbord till tvrummet, tre kuddar och ett täcke. Har säkert glömt något. ;)

Åkte sen hemåt och handlade en snabbis. Sen satte ja ihop lite grejer och gick & la mig. :P Hade så ont i ryggen och trött efter dan så va skönt att hoppa i säng!

Idag är de städning på schemat. Behövs verkligen! Har än så länge, plockat iordning, satt på en maskin tvätt och dammsugit. Badrummet städade ja igår kväll när ja satte upp hyllan. ^^

Ska även skura, rensa iaf en garderob, plocka bort grejer som står där dom inte ska stå osv. ^^ Får bli lite pö om pö så ja inte dissar barnen. ;) Får leka me dom mellan saker ja gör. :)

Vill verkligen göra iordning i Hailey´s rum nu!!!! Men måste få bort den sängen hon har nu & soffan. ^^ Får hoppas dom försvinner idag. ;)

Nä får fortsätta nu.

Ha de bra!!

Just de, gumman kort från dagis kom häromdan. :) Blev bra även fast hon va en surfia först och inte alls ville va me. XD Men de löste sig till slut. :) Slänger in bild från mobilen sen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback