Datum: 2012-10-02  |  Tid: 22:44:42 Allmänt  |   Kommentarer (0)

facebook...

Ja, eftersom folk tydligen stör sig på att ja uppdaterar mycket på fb och klagar en del (vilket man absolut inte får göra för gud vilken dålig människa man är då), så ska ja helt enkelt sluta me de. Ska försöka blogga oftare ist men inte klaga. För då springer väl folk runt och snackar skit som vanligt...

Får vi hoppas att alla blir nöjda!

Måste dock bara säga att bara för att man klagar och säger att man är jättetrött och att man önskar att sina barn sov bättre på nätterna etc etc etc så betyder inte de att man är en dålig förälder. De är ingen dans på rosor att ha barn. Speciellt inte två på så kort tid.
Javisst, ja får "skylla" mig själv som blev gravid så tätt men. Och en sak är klar, skulle ja få göra om de skulle ja göra samma sak! Visst, de är jobbigt ibland, ganska ofta när barnen sover dåligt, (för erkänn, sömn är en viktig del i ens liv för att man ska funka som människa) meeen... Mina barn älskar ja mer än något på denna jord och dom är de bästa som någonsin hänt mig! Dom förgyller min dag. När Hailey kommer och pussar mig eller kramar mig eller bara går runt och är allmänt söt! Och Julius, när han bara ligger och tittar på mig och ger mig världens leende när ja tittar tillbaka. Man blir alldeles varm i hjärtat. <3

Ville bara skriva av mig lite. Känns som att många tycker att ja är en dålig mamma för att ja klagar men ja gör allt för att vara världens bästa mamma åt mina barn och de hoppas ja dom tycker att ja är.

Idag iaf så har vi varit hos Linda, Robin och Adam och lekt. :) gumman och Robin hade jättekul och ja & Linda drack kaffe och prata skit. ;) precis som de ska va. ^^

Efter vi varit hos Linda gick vi hem, ja städade lite och sen kom carro och Julia. :) Hailey och Julia lekte och ja & carro drack kaffe. ;) va även ute i lekparken en sväng och jossie och Ruth kom ut en stund. :)

Har sen inte gjort så mycket mer.. käkat mat, plockat leksaker och kollat på två avsnitt att 90210 ;)

Imorgon ska gumman till dagis och Lollo & lilla milo kommer hit. :D som ja saknat dom!

Nä ska ta och sova nu. Har redan bäddat ner mig i sängen. ;)

Skulle egentligen bli ett väldigt kort inlägg men de blev lite längre. ;)

Ha de bra och lämna gärna kommentarer även om vi inte känner varandra, så länge dom är snälla. ;) haha

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback