Datum: 2012-05-27  |  Tid: 11:47:17 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Trött!

Idag är jag trött.. La mig sent och lilleman har krånglat. :/

Mina stora älsklingar åkte till Frändefors igår. Kommer hem ikväll. :) Så jag och lilleman tog en promenad bort till Elis igår kväll och käka lite gott och kollade på Eurovision. Så fruktansvärt kassa låtar! Ryssland förstår ja inte ens hur dom kunde skicka vidare. Haha. Men fräna va dom allt dom gamla tanterna. Förstod även att Sverige vann, de va ju kul. ^^

Kollade inte klart på hela för blev trött. ;) Tror ja kom i säng vid tolv. Självklart bara för att ja la mig sent så skulle lilleman krångla.. Så mellan typ tre och fem va han klarvaken. Vägrade somna... Sen när han somnat så vakna han typ varje gång ja la ner honom. Så han fick ligga i sängen me mig oså fick ja lägga min hand på honom så somna han till slut. Men han har vaknat en del och vart svår att få & somna om så fy va trött ja e! Men men. ^^

Idag ska ja, mamma och lilleman ut till stugan. Fira lite mors dag & sen kommer även mina kusiner så vi skulle "fira" Julius samtidigt fatta ja de som. ^^ Blir nog kul. Träffar inte dom så ofta så. :)

Tommy och Hailey kommer inte förrän vid nio ikväll. Så blir sent för gumman. ;)

Annars så är de ju såååå fint väder nu. :) Lite för varmt för min del men ska inte klaga. ;) Har iaf fått sand till sandlådan på uteplatsen så gumman har & leka i. :) I förrgår fyllde vi även hennes lilla pool så hon fick bada lite. :) Så tråkigt att man inte har gräsmatta bara. Men de går ju ändå. :) Bättre än inget! ^^

Nä nu ska ja borsta tänderna, precis käkat frukost. ^^ Lite sent men. ;) Lilleman ska nog ha mat snart oxp verkar de som. ;)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback