Datum: 2012-05-21  |  Tid: 15:54:29 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Bra dag!

Vilken härlig dag! Vädret är ju underbart. :D Liiiite för varmt för mig men ska inte klaga. ;)

Sovit kasst inatt men är rätt pigg nu iaf. ^^

Älskling gick me gumman till dagis idag och under tiden gjorde ja mig iordning. Vid kvart i tio la vi ner Julius i vagnen och gick mot stan. Dock kom älskling på efter en stund att han glömt plånboken så han fick springa hem igen. ;) Tur vi inte hann längre. ^^

Hade tid på BVC halv elva & va där prick typ. ^^ Vägde och mätte oså. Jag gissade att han vägde 4500 gram & va 54 lång, älskling gissade på 4480 gram & 53 lång. Han va 4520 gram & 54 lång. ;) En stor kille vi har. ;)

Efter de fick han käka lite, ammade först och fick sen ersättning. In på apoteket och Ica efter de & gick sen hemåt. Käkade sallad och sen hämtade vi gumman vid två. Gick direkt till Capri där Lollo väntade oså käkade vi glass. :) Mumma! Gick sen hem & nu sitter vi här. ^^ Ja har hängt tvätt och kört igång en till maskin. Har två maskiner till dock. ^^ Blir så mkt när man byter sängkläder och sen när lilla Julius kaskadspyr på mig. ;)

Va ska ja skriva mer tro...

Igår städade vi och ställde om lite i gummans rum. Lika stökigt idag. Haha.

Har tagit bort ena sidan på gumman säng nu. Hon har ramlat ur några gånger men går rätt bra ändå. :) Inatt dock kom hon ut i vardagsrummet två gånger jättepigg. Haha. Hon va så söt så. ;)

Jaaaa, har inte så mycket mer att skriva om tror ja. ^^

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback