Datum: 2012-03-11  |  Tid: 07:30:56 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Söndag!

Idag är de egentligen min sovmorgon men jag är så snäll så älskling fick den. ;)

I fredags va mamma här en sväng. Sen va vi ner till mormor & morfar och käka våfflor eftersom mamma & Marina fyllde år. :) Så även Lillemor, Marina och Anna va där. Gick sen hem & älskling kom hem från jobbet. Tror inte vi gjorde så mkt mer. ^^

På lördagen va ja upp tidigt me gumman som vanligt. Kollade på ett avsnitt av One Tree Hill. :) Väckte sen älskling vid tio & la mig själv en sväng. Sov i ca en & en halv timme så de va mkt skönt! Tog sen loss sufletten från barnvagnen och slängde den i tvättmaskin så vi kan färga den någon dag. ^^ Eftr de va de lugnt... Kollade MASSA avsnitt av How I Met Your Mother. Sen städade jag & älskling städade ena akvariet. Gumman tog sen ett bad, vi käkade lite mat & sen kom Diddi. Älskling la gumman & ja gjorde chokladbollar. ^^ Kollade sen på Melodifestivalen. :) Ingen chock att Loreen vann dock. Men hon va bra så de gör inget. ;) Diddi gick gick sen hem & ja la mig. ^^

Har (typ) bara vaknat en gång inatt. :) Två om man räknar me när Hailey vakna & skulle ha mat men då hade ja inte riktigt hunnit somna om efter ja vart uppe på toa så. ;)

Gör fortfarande ont när ja går & anstränger mig typ. :/ Har ju även problem me handlederna, men nu har de blivit något me mitt vänstra ben. Ibland på natten så gör de ont hela vägen från knät ner till foten typ. :S Vette tusan va de e... Men känner att ja har lite vatten så beror väl på de... Tur de inte e lång tid kvar! ^^

Bäddade babykorgen igår & tvättade bebiskläder. :) Får försöka färga sufletten någon dag nu & pumpa däcken på vagnen så den e klar oxå. ^^ Ska väl antagligen till Bloms me Kattis när vi fått pengar & kika på lite kläder till både gumman & bebis. :) Vill dock inte köpa så mkt eftersom ja hellre vill köpa sen när man vet va de e för kön... Har redan tillräckligt me neutrala kläder. ^^

Nä nu får ja va social me Hailey som käkat upp sin morgonflaska. :)

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback