Datum: 2012-03-12  |  Tid: 00:38:27 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Natt!

Usch, kan inte sova. :( Är sviiiintrött men de spirar så förbannat i mina ben så de går inte att somna! Jävla RLS! Hatar att de blir värre när ja e gravid. Annars känner ja knappt av de men när ja e gravid så märker ja de i princip hela tiden. Värst är de när ja går & lägger mig... Brukar ju gå över efter ja legat och vridit & vänt på mig ett tag & sen gått upp men ikväll vägrar de ge sig. :/ Buhu! Så typsikt att de inte går att ta tabletter mot de nu under grav...

Imorgon ska ja ner till BVC. Får hoppas att magen inte växt för mkt så ja måste åka ner till Näl! Så håll tummarna! Gött nervös e ja!

Va ner hos mormor förut och fick mig två tunna jackor som faktiskt går runt magen. ^^ Skönt! Kanske inte världens vackraste men de duger. :) Tänker inte lägga pengar på en ny som ja bara ska ha typ en & en halv månad....

Jaaaaa, va ska man skriva mer tro? Datorn dör väl snart.. Sämst batteri kan ja ju tala om! Kan knappt använda den om inte sladden sitter i. Suck. Skulle behöva lämna in den egentligen...

Gumman ska till dagis imorgon iaf. De va ett tag sen nu. ^^ Blir nog gött för henne att få leka lite. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback