Datum: 2012-03-27  |  Tid: 15:12:53 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Mitt ben!

Mitt ben vägrar ge sig! Antar att de e ischiasnerven som spökar. :/ Blir galen snart! & gumman verkar ju göra allt för att få mig irriterad! :/ Hällt både ersättning och juice på golvet så de e helt kletigt. :/ Gråter så fort hon inte får som hon vill & blir arg jättelätt! Inte våran dag idag! Tur älskling slutar ganska snart! Får nog lägga mig en sväng då för annars lär kvällen va jobbig! Fast iofs kanske ja inte somnar ikväll då... Får se hur ja gör.

Insåg idag oxå att de inte går att ha helt sittläge på syskonvagnen för gumman... Sen att man inte kan ta i & ur mjukliften om bebisen ligger i för man får krångla jättemkt. :( Suck! När kan de inte bara få va bra?

Förvärkar deluxe idag me såklart... Vill bara att bebisen kan komma snart så allt är över. Börjar ta på psyket nu. :'(

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback