Datum: 2012-03-05  |  Tid: 20:27:50 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Måndag!

La mig tidigt igår eftersom de spira i mina ben som vanligt... Så ligger ja i sängen ett tag & vrider & vänder på mig, sparkar hej vilt me benen för att de ska ge sig och till slut blir ja så irriterad så ja får upp på toa & röra på mig en stund. Sen kan ja lägga mig & sova. Min kära kvällsrutin...

Idag fick ja sovmorgon till tio i åtta. :) Härligt! Låg sen i soffan och myste, på golvet & myste mm. Sen somna gumman en sväng & ja hade tänkt sova då ja me men va ju så spännande i Våra Bästa År. Haha. ^^ Fjant...

Sen kom mamma hit när hon slutade & sen åkte vi me till stallet. Hämtade sen älskling i Säffle och in på EuroCash en sväng & sen hem. Lollo kom oxå. :) Käka lite mat & älskling stack ner till Balder. Sluta me att han fick en remiss till Näl så han kom hem & duscha och stack sen iväg. :/ Hoppas verkligen han får reda på va de e som e fel nu för på Balder har dom sagt massa olika saker hela tiden... Så håller tummarna. ♥
I vilket fall som helst skulle ja tippa på att han kommer hem imorgon... Lars körde ner honom så han får nog åka hem oså får Tommy sova hos Emelie om inte han blir kvar på Näl hela natten... Tar ju sån himlans tid på disse sjukhusen. :/ Speciellt på akuten! Usch!

Gumman sover sen en halvtimme tillbaka. Hon har ju sovit mellan oss nu sen i fredags eftersom hon vart så dålig och vaknar tusen gånger på natten... Men nu ställde ja hennes säng bredvid mig i vårat rum. Ja kan nämligen knappt sova när hon sover hos oss för hon knör så på mig. XD Ja & hon delar lixom på en 90 säng i princip. ;) Så nu får hon sova i sin säng oså kan ja bara sträcka in armen om hon vaknar. :) Hon har sovit väldigt oroligt nu när hon varit sjuk så blir nog bäst såhär. :)

Ja ska snart sätta på ett avsnitt av Desperata Hemmafruar tänkte ja. Sen blir de väl sängen...

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback