Datum: 2012-01-26  |  Tid: 07:35:43 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Torsdag!

Igår hade jag sovmorgon vilket va väldigt välbehövligt eftersom älskling snarka som aldrig förr under natten! Höll på att bli totalt galen. Haha. Så blev inte så mkt sömn... Vaknade på fel sida oxå så va lite smågrinig när ja vakna men de gick över sen som tur va. ^^

Åkte me mamma när hon tanka oså va ja in och handlade. Efter de åkte ja me henne till stallet och sen hem.

Käka sen mat & städa lite oså.

Efter att gumman somnat så gick ja ner till Marie oså färga hon håret på mig. De behövdes kan ja tala om! ^^ Hade världens utväxt. ;) Så skönt att ha de gjort! Skulle dock behöva färga ögonbrynen oxå men då måste ja köpa färg till de. :P

Idag jobbar älskling igen så jag vet inte vad jag & gumman ska hitta på. Hrm... Finns typ inget & städa så de blir nog en ganska seg dag... :/ Får se om kanske Kattis skulle komma en sväng. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback