Datum: 2012-01-14  |  Tid: 22:23:07 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Grejat!

Nu har ja suttit och grejat me bloggen ett bra tag. ^^ Fick inte in bilderna först men till slut fick ja göra en helt annan grej så de funka till slut. ;) Va inte helt nöjd me den designen ja fixa igår så bytte igen. Nu ska ja nog va nöjd ett tag. ^^

Idag har ja haft kaffebesök av Kattis. :) Innan hon kom slängde ja ihop snoddas och käka lite mat. :) Satt och tjöta om allt möjligt. Mkt trevligt. :) Sen åkte hon hem & ja la mig i soffan. ^^ Sen kom min älsklingar hem. :) Gick sen ner till Marie & Noah en sväng och sen hängde dom me hit. Gumman tyckte de va jätteroligt. ;) Käka sen mat & nu sitter ja här. ^^

Ska snart dra mig mot sängen. ;) Har sovmorgon imorgon så de ska bli mkt skönt! Hade ju tänkt lägga mig en sväng efter att älskling & gumman åkte imorse men då hade ja hunnit bli pigg. Haha. Självklart. ;)

Va något mer ja tänkte skriva men de glömde ja bort nu. Hrm, typiskt!

Känns som de e söndag idag. ^^ Vet inte varför men. ;)

Nä, nu får de bli sängen. Ryggen börjar strejka nu. :/

Ha de bra!

Gumman på sin gungnyckelpiga hon fick av mina kusiner
Fredrik & Micko i födelsedagspresent/julklapp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback