Datum: 2012-01-14  |  Tid: 07:52:18 Allmänt  |   Kommentarer (0)

14 Januari!

Idag vakna gumman 6.35. Phew. Så gick upp & gjorde en flaska välling som hon fick & la mig sen igen. Dock dröjde de inte länge innan hon låg & babbla där inne. ^^ Men hon fick ligga så en stund till. ;) Så länge hon inte blir ledsen så. :) Så vid sju gick vi upp. Käka lite frukost & nu sitter vi och kollar på barnprogram. ;)

Älskling & gumman ska iväg till Gillberga idag så dom blir borta hela dagen typ. Så blir en lugn dag i soffan idag skulle ja tro. ;) Skönt & bara slappna av ibland! Plocka iordning här hemma igår kväll så att ja skulle slippa de idag. ;) Måste bara tömma & fylla diskmaskin men de gör ja när dom åkt för annars vill gärna gumman va me & hjälpa till. ^^

Va egentligen min sovmorgon idag men älskling fick den eftersom vi inte gick upp förrän tio i åtta igår. ;) Så imorgon får ja min. ;) Blir säkert att ja lägger mig & sover en sväng sen när dom har åkt för trött e ja! ^^

Justeja, ringde Tele2 igår och beställde hem alla barnkanalerna till gumman så de verkar roligt. :) Får ringa till sjukgymnasten på måndag oxå för min foglossning blir bara värre. :( Så ska se om ja kan få en sån korsettgrej om de hjälper. :)

Gumman klättra precis upp i soffan. Känns sådär att hon kan de. ;) Hon kan ju ramla ner så man får ju va me hela tiden. Jobbigt. Haha. ;) Men hon lär sig nog detta bättre snart hoppas ja. ;)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback