Datum: 2012-01-12  |  Tid: 13:36:45 Allmänt  |   Kommentarer (0)

12 Januari

Igår va älskling iväg och jobbade. Han har fått fyra dagar nu än så länge så bättre än inget. :)

Ja & gumman låg på golvet som vanligt på morgonen och kollade på tv. ;) Sen sov vi även en stund. Ja va jättetrött så ja passa på att sova jag me. Brukar inte göra de men kände att de behövdes. ;)

Efter de plocka vi lite oså & sen gjorde ja en kladdkaka. Kattis och Sara kom sen på fika. :) Trevligt! Dom gick strax innan älskling kom hem. Morfar körde mig sen så ja fick handla lite så då tog mamma me gumman till mormor under tiden. :) Älskling fick slappa lite efter jobbet. ;)

När ja kom tillbaka efter jag handlat så fick ja jättesvårt för att andas. :S Påsarna va ganska tunga och jag har ansträgningsastma så den bröt ju ut lite. :S Har inte känt av de på många år så tror inte ens ja har någon inhalator som inte datumet gått ut på... Men självklart så ska de börja nu under graviditeten. :( Har känt av de lite när ja ansträngt mig de senaste men igår va de jobbigt. :( Får hoppas de inte blir värre så ja slipper fixa medicin mm. Skakar så förbannat av den. :S

Sen kom Lollo en sväng. :) Käka lite mat & kolla på tv. Hon åkte sen hem & vi kollade på några avsnitt av How I Met Your Mother. :) Gick sen & la mig ganska tidigt...

Idag bädda vi ner oss på golvet som vanligt. ;) Gumman vaknade tidigare än hon brukar så ja va trött! Låg och blundade en stund för tänkte att de skulle bli bättre då men de blev de aldrig. Så mormor va snäll & kom hit så ja skulle få sova lite. Självklart så kunde ja inte somna. ^^ Men låg i sängen en stund iaf så de blev lite bättre. ;)

Sen har ja städat. Dammsugit, skurat, plockat, plockat ut & i diskmaskinen och satt igång en maskin me tvätt.
Nu har ja tråkigt. Haha. Så himla tråkigt väder ute. :( Hade tänkt mig en promenad men inte så himla lockande att gå ut! Men blir nog en promenad me Linda och Adam imorgon så. :)

Gumman springer runt & leker för sig själv. ;) Så go så. ♥

Bebisen i magen lever livet som vanligt. ^^ Sparkar så ja nästan bli galen ibland. Haha. Men de e så mysigt. :) Definitivt de bästa me att vara gravid. ;) De värsta e all smärta i rygg och att man känner sig så fet. XD Jag är ju inte direkt smal sen innan så ja ser väl ut som michelingubben. XD Haha. ^^ På tal om vikt, köpte fullkornsbröd och fullkornsmakaroner igår så ska försöka bli lite nyttigare. ;) Promenader får vi se hur de går me. Beror på va ryggen säger efteråt...

Ha de bra!

♥ 24+3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback