Datum: 2012-02-26  |  Tid: 08:34:33 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Söndag!

Dagen blev bättre än ja trodde så de va skönt. :)

Dammsög och plockade på morgonen. Sen hoppa ja in i duschen och sen körde mamma ner mig till Netto så ja fick köpa en fritös. ;) Köpte även me ett par söta strumpor till gumman och underlägg till bordet med barbapappa på. :)

Sen stack älskling iväg till Markus ett par timmar och jag & gumman va hemma och lekte. :)

Käka sen mat oså. Gumman fick sen sitta ute me mig & dricka sin välling för hon har inte velat haft den dom senaste kvällarna så tänkte pröva om de funka bättre. Hon åt dock bara hälften men. La hennes sen i sin säng & hon grät lite men sen somna hon.

Vi kollade på melodifestivalen och svullade. ^^ Men suck va dåligt de har varit detta året! Dom som va bra igår va iaf Dynazty, Danny & Lisa. :) Två gick till final & en till andra chansen. ;) Bra tippat. ^^ Ja kollade sen lite på Sing A Long & la mig runt tio.

Natten har varit bra, gumman har sovit heeeeela natten, vakna tio i sju & fick en flaska välling sen somna hon om till tio i åtta. :) Underbart! Ja har vaknat mindre än ja brukar oxå. Vakna en gång vid tolv, en gång vid halv tre (somna då inte om förrän vid fyra :/ ) & sen halv sju imorse. Så har vart en ganska bra natt. :)

Soligt & fint ute. :) Ja e så himla dålig på att passa på & va ute när de e så fint väder, men jar har varken ork eller lust. :/ Vill bara att denna graviditeten ska vara över nu så ja får tillbaka min ork! Trött konstant hela tiden. :/

Även börjat fått förvärkar nu. Suck. Inte kraftiga men dom känns. Hade de två gånger me Hailey men känns som att de kommer bli mer denna gången. :/ Usch!

Sen har ja fått ont i mina handleder?!?!?! Kan knappt ta i för de gör jätteont! Säkert nerver som ligger i kläm. :/ Sen min högra vad känns jätteskum. Speciellt på kvällarna. Då gör de typ ont. Häromdan va ja rädd att ja fått en propp men de va inte dom symtomen som tur va...

Men men. Ska inte klaga allt för mkt. Haha.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback