Datum: 2012-02-17  |  Tid: 09:52:04 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Pojknamn!

De gör mig totalt galen! Har ju som sagt tjejnamn vilket ja aldrig kommer ändra mig om. ;) Men pojknamn?!?!?! GUUUUD! Finns inget vi tycker om! Inte som vi båda tycker om iaf! Finns ett som vi varit överrens om så de får nog bli de om de tittar ut en liten pojk. ;) Va ju inställda på att de va en liten Viggo när ja gick me Hailey så alla kallade min mage för Viggo. ^^ Då tröttnade man lite på de meeeeeen, de får nog bli de ändå för något annat kommer vi ju inte på. XD De e ju ändå ett släktnamn så kan ju va kul & ha de. :) Vill ju egentligen inte ha ett namn som någon annan ja känner har, men de får väl gå ändå. ;) Vi bor ju inte i samma stad iaf. ^^

Iaf. Idag är de fredag för er som inte visste de. ^^ Ja fick sovmorgon till tio i åtta idag. :D Guuuud vilken skillnad att vakna när de e ljust ute! Man blir genast mkt piggare. :) Gumman vaknade till vid sex så ja gav henne en flaska, hon låg & gnydde lite men sen somna hon om. :) Härligt!

Nu är hon på dagis. Hon grät lite när ja gick men de går ju över fort. :) Hon trivs jättebra på dagis och dom säger att hon kommer bli en riktig dagistös. ;) Stompa. ♥

Jag va in till mormor & morfar en sväng när ja lämnat gumman och nu sitter ja hemma i fotöljen. ;) Ska snart bädda sängen och plocka lite & sen slänga mig i soffan me en kopp the framför teven. :)

Under dagen vet ja inte va som händer. Ikväll kommer antagligen Emelie oså ska vi käka tacos & kolla på den nyaste Twilight. :D Ja såg den ju på bio men Emelie har inte sett den så ja ser den gärna igen. :D Såååååå bra!

Just de, färgen ja ska färga sufletten me kom igår så ska hämta den någon dag & börja fixa vagnen. :D Får vi se hur de går. ;) Hoppas de blir bra!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback