Datum: 2012-02-22  |  Tid: 20:14:44 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Onsdag!

Idag gick vi upp vid tjugo över sju. Dock vart vakna en stund men. ;)

Satte gumman i ett bad eftersom hon somna ifrån de igår kväll. ^^ Fick på henne kläder oså & sen gick vi bort till dagis. Hon grät idag me men de går ju över. :)

Gick in till mormor och morfar en sväng och sen hem. La mig i sängen en sväng men kunde inte somna så ja gick ner till förrådet och krångla fram babykorgen. ^^ Så då e den framme.

Sen kollade jag på VBÅ och sen städade lite. Tog disken och badrummet. Sen kom Anja och lilla Jonathan. :) Va trevligt! Första gången ja såg Jonathan i verkligheten och jätte längesen ja såg Anja! ;)

Efter dom gått gick ja till mormor & morfar igen och sen hämta ja hem gumman. :) Mamma kom en sväng och sa hej och sen kom älskling hem. :) Käka mat oså och sen la vi gumman. Ja har precis tagit mig ett bad & älskling sitter och spelar. ;)

Blir nog sängen tidigt för är trött!

Imorgon ska vi ner till Marie & Eliaz. :) Så ska gumman få leka lite. :) Får se om Kattis kommer en sväng oxå. :)

Nu dör batteriet i datorn snart så får ge mig. ;)

Ha de bra!


♥ Myser innan dagis. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback