Datum: 2012-02-29  |  Tid: 09:44:20 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Dålig dag!

Usch, idag är ingen bra idag!

Börjar me att kattfan skete i badrummet... Tommy vägrar gå upp... Sen när ja går till dagis får ja faan inte luft. Kunde knappt gå. På vägen hem fick ja stanna flera gånger pga de PLUS att de högg i magen. :/ Så, ååååhhhh! Ser ut som ett jävla bombnedslag här hemma oxå så måste städa men de kan ja ju inte göra när ja inte får luft?! Får panik! Just nu är ja jävligt trött på att va gravid! Trött på att va fet! Trött på att va trött! Trött på att inte få luft! Trött på att bli svett bara ja reser mig i soffan typ! Trött på att ja inte kan gå längre sträckor för då gör de ont som faan! Trött på ALLT just nu!! Vill bara att detta ska va över så ja kan gå tillbaka till mitt gamla jag! Börja träna, gå ner i vikt, få på mig kläderna ja äger, TA EN CIGG!!!! FY faan va röksugen ja e!!!! Usch!

Igår iaf började ja dagen me att skriva ut papper med en skrivare som inte ville som ja ville... Sen tog ja & gumman bussen ner till stan. Lämna papper, mötte Lollo och gick på Intersport så Lollo fick köpa skor. :) Gick sen till Oscar´s Cafe och tog en fika. :) Riktigt mysigt ställe! Gick sen till plantaget så gumman fick leka lite. :) In på Netto en sväng och tog sen bussen hem. Lollo kom & de blev the & glass hemma. ;) Satt & kolla på tv oså sen.. Sen åkte hon hem & ja la mig en sväng me gumman.

Hoppa sen in i duschen och sen kom Kattis och hämta upp mig. Mötte upp Lollo i stan & sen gick vi på bio. :) War Horse! Underbart bra film! Dock väldigt hemsk så ja kunde inte titta ibland & sen satt ja & böla. Haha.

Kattis körde sen hem mig & ja la mig typ direkt. ^^

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback