Datum: 2012-04-12  |  Tid: 07:43:58 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Torsdag!

Försöka mig på ett inlägg kanske. ^^ Inne i en sån period där ja inte är sugen på att blogga igen.. Hrm, får hoppas de går över. ^^

Åkte ju ut till Hensviken i lördags. :) Gumman hade jättekul! Va ute & lekte typ hela tiden. :) Så vi käkade mat & sen gömde Stefan påskägg i skogen som vi fick leta efter. :) Gumman förstod nog inte så mkt men när vi hittade hennes påskägg så höll hon i dom hårt. ;) Så de va kul. :) Ja och älsklings mor tog även en snabb sväng hem & hämtade lite mer grejer för de slutade me att vi sov över där. :) Så på kvällen spelade vi lite pingis och sen satt vi & myste och pratade. Gumman va vaken lite längre & satt i farmors knä. ;) Gick & la mig vid halv elva tror ja.

Sov ganska kasst under natten. Kissade många gånger plus att ja va mörkrädd. Haha. Sen vakna gumman ett par gånger oxå. Så blev inte mkt sömn inte. Som tur va så va de min sovmorgon så älskling gick upp me gumman när hon vaknade och ja sov ett par timmar till. Upp sen & käka frukost och städade iordning i stugan. Stefan körde sen hem oss. Ja tror att ja gick & la mig en sväng. ^^ Gjorde inte så mkt mer...

Måndag va ja jättetrött! Vet inte va de va me mig. La mig & sov två timmar på dan men va fortfarande lika trött. Samma sak på tisdagen. Så blev inte så mkt gjort. Eller ja, dammsög på tisdag iaf.

Igår va gumman på dagis. Eftersom de har vart långledigt så grät hon när Tommy lämna henne. :/ Men de brukar ju gå över fort. :) Sen gick ja me & hämta henne och hon blev lika glad som vanligt. :) Gick sen hem och va hemma resten av kvällen. ^^ Mormor kom en sväng & hjälpte mig sätta ut blommor i blomlådorna på framsidan. :) Gjorde inte mkt mer alls...

Idag är de älsklings sovmorgon och ja känner mig som en zombie som vanligt. XD Ska väcka honom vid tio..
Fick för mig igår att vi skulle byta sovrum IGEN! Haha. ^^ Vi bytte ju sist gång för att vi inte fick plats me spjälsängen till bebis, men nu kom ja på ett sätt så vi skulle få de så då får vi byta tillbaka. ;) Gumman har så mkt grejer så blev så himla trångt och stökigt fort när hon har de lilla rummet. Bättre hon får de stora då. :)
Så snart när ja orkar ska ja börja plocka i hennes rum så de bara är bokhyllan kvar typ så de går fort sen när vi ska byta rum. Ska nämligen till BM 11.30 så. :)

De va väl allt för mig. Blev ett ganska lång inlägg. ;) Ska slänga in bilder på gumman sen i helgen oxå men gör de antagligen senare för måste hitta en grej för att kunna lägga in bilderna på datorn. ^^

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback