Datum: 2012-04-13  |  Tid: 21:45:48 Allmänt  |   Kommentarer (4)

Tänker...

Ibland känner man sig inte värd ett skit..
Helt totalt värdelös!
Finns tydligen vissa saker som betyder mycket mer..
Det tar kålen på mig!
Är jag så tråkig så det inte går att umgås me mig?
Vad gör jag för fel?
Ger snart upp alltihop...
Nästan så man klarar sig bättre själv.
Skulle nog må bättre iaf!
Trött på att va arg & ledsen pga av den där skiten!
Usch!

Önskar bara att allt såg annorlunda ut och att man kände sig mer betydelsefull!
Men de är väl bara en fet jävla önskan iaf. Inget som lär hända tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du snart mår bättre mimmi, ingen är värd att må dåligt över.

2012-04-14 @ 00:17:51
Postat av: deutschmann

Höppes du mår bättre snart !

2012-04-14 @ 00:31:27
Postat av: Anjelica

Oj, det va ett dystert inlägg, men självklart har man såna oxå. Vet ju inte vad detta gäller, men hoppas du mår bättre snart o att det fixar sig, klart man vill umgås med dig!:) tänkte faktiskt höra av mig när jag e i åmål nästa gång o hoppas på att du kan o vill träffas lite (beroende på om du får bäbisen då eller inte förståss, för har tänkt åka te åmål den 21 o jag gissa på att du skulle föda den 20 hehe!)

2012-04-14 @ 08:09:34
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Anjelica

Oj, det va ett dystert inlägg, men självklart har man såna oxå. Vet ju inte vad detta gäller, men hoppas du mår bättre snart o att det fixar sig, klart man vill umgås med dig!:) tänkte faktiskt höra av mig när jag e i åmål nästa gång o hoppas på att du kan o vill träffas lite (beroende på om du får bäbisen då eller inte förståss, för har tänkt åka te åmål den 21 o jag gissa på att du skulle föda den 20 hehe!)

2012-04-14 @ 08:09:35
URL: http://bettyooop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback