Datum: 2012-04-01  |  Tid: 07:33:07 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Söndag!

I fredags lämna ja gumman på dagis som vanligt. Gick sen hem & la mig och försökte sova. Kunde dock inte somna så låg bara och vilade i typ en timme. Hoppa sen in i duschen och sen kom Emelie. Hon åkte även och hämtade Oliver. Satt & kollade på tv oså & sen åkte vi ner till familjecentralen där ja skulle på kolla hos BM. :) Allt såg bra ut, ja hade gått upp ett kilo. Magen hade dock inte växt nånting så ska tillbaka på tisdag på en extrakoll. Men hon trodde att de va för att h*n sjunkit ner. :) Sen sa hon att h*n hade ett extra hjärtslag ibland och de betydde att dom inte riktigt va mogna så de e bra om denna lill* krabaten inte vill komma ut tidigare utan stannar kvar & gör sig "färdig". :) Hon sa även att hon trodde att denna lill* kommer bli i samma storlek som Hailey va när hon föddes. :) Runt 3500g. Så de va ingen stor bebis sa hon. :) Skönt att veta. ;)

Va in på Konsum & köpte oss en varsin dricka och bulle som vi sen käka i bilen innan vi hämta gumman på dagis. :) Åkte hem & gjorde inte så mkt. Tror inte vi gjorde mkt alls under kvällen. ^^

Igår va de min sovmorgon... Gick upp runt halv tio tror ja. Älskling och gumman åkte sen iväg till Gillberga så ja blev ensam hemma. ^^ La mig i soffan & kollade på ett avsnitt att One Tree Hill, sen dammsög ja & skrurade. Efter de la ja mig & sov en stund för va jättetrött! Sen kom mormor en sväng, älskling & gumman kom hem & sen började ja få världens jävla förvärkar! FY faan säger ja bara! Ajajajajaajaj! Känns verkligen som bebisen kommer när som helst. Marie & Noah kom på en snabbvisit oxå. Ja hade ont fram & tillbaka i typ två timmar, alvedon hjälpte inte så la mig i badet. Då släppte de. Men när ja gick upp började de igen. Dock inte lika mkt, gjorde typ "bara" onte när ja rörde mig men satt ja still gick de bra.

Gick sen & la mig iaf & kunde inte somna för då fick ja förvärkar när ja låg ner ist... Plus att de spirade i benen!! Så fick upp ett par gånger & då gav de sig när ja rörde mig ist? Hrm... Tog en alvedon & la mig oså somna ja. Inatt har de inte gjort ont som tur e. Men när vi gick upp förut gjorde de svinont! Men va antagligen för att ja va kissnödig. Nu kommer de "bara" ibland... De är ju inga regelbundna värkar iaf..

Igår va de en här som köpte syskonvagnen så älskling & Lars ska upp till Karlstad idag & hämta den "nya". :) Längtar!! Så ska ja även träffa Lollo idag som ja inte träffat sen förra lördagen tror ja. :O Hehe. ;)

Städningen får ja börja ta de lugnt me. Tror de va pga de som drog igång magen igår. :/ Men om de inte ger sig får ja ringa och prata me någon så får ja väl åka ner till Näl på en koll. Känns bra & veta hur de ligger till oxå så de inte är något på gång för de vill vi inte!! Ja vill inte ligga på Näl i flera veckor! Usch...

Nä ja får lägga mig i soffan & se om de blir bättre när ja sträcker på mig..

Ha de bra!

Orkar inte gå igenom texten så ursäkta mig om de e stavfel. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback