Datum: 2012-04-15  |  Tid: 19:43:55 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Söndag!

La mig en sväng efter att älskling gått upp igår. Skönt!
Tror inte vi gjorde så mkt mer under dagen. Mamma körde mig till Konsum en sväng iaf så ja fick köpa ost. Va lite extrapris där så då får man passa på. ;)

Idag va de min sovmorgon! Skönt! Sov till typ nio sen låg ja & drog mig en stund. Va sen så jäkla kissnödig så fick gå upp...

Så idag har vi städat. Älskling plocka, ja dammsög & sen skura älskling medans ja bada gumman. Fast han tog över sen så tog ja disken. ^^ Mamma har varit här en sväng också och även Lars & Linus.

Käkade tacos förut vid sju & nu ska gumman snart sova. Då blir de soffmys resten av kvällen.

Haft förvärkar idag. Nästan så ja trodde något var på gång där ett tag. ^^

Är livrädd för denna förlossningen. Känns lite jobbigt. :/ Ja är mer rädd denna gången än ja va förra. :/ Nu vet ja ju va ja har & vänta mig. Fast de e inte själva förlossningen, vet inte hur ja ska förklara... Jobbigt är det iaf!

Känner mig inte redo än. Är ju ca två veckor kvar till bf så bebis kan ju komma när som. På ett sätt är de skönt om de vore över men på ett sätt vill ja nästan gå över tiden... Svårt att förklara här me... Väldigt frustrerande iaf!

Tycker på ett sätt synd om gumman också. Att hon på något sätt ska bli lidande eller känna sig utanför eller bortglömd när bebis kommer. Vi kommer såklart göra allt för att de inte ska bli så men jag får lite ångest för de ibland. :/ Önskar att vi väntat me nästa bebis men samtidigt inte. Dom kommer ju förhoppningsvis få kul tillsammans när dom växer upp. Så vi får helt enkelt göra vårt allra bästa med att inte "glömma" Hailey. En sak som är bra är att hon blivit mer pappig nu när Tommy gått hemma ett tag. :) De kan nog va till en stor fördel. :)

Nä ska lägga gumman nu. Ha de bra!

Lämna gärna en liten kommentar oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback