Datum: 2012-04-04  |  Tid: 21:14:29 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Onsdag!

Idag vakna inte gumman förrän tio i åtta. Skönt! Vi båda gick upp me henne. Sen gick älskling me henne till dagis & när han kom hem la ja mig & sov. Låg i över en & en halv timme. Hade de inte vart för att ja va kissnödig hade ja nog sovit längre... La mig sen i soffan för va fortfarande svintrött! Va jättejobbigt... Käka lite mat & kolla på Hem Till Gården. Hoppa sen in i duschen & mamma körde mig till EuroCash..

Har sen bara vart hemma. Käkat mat & sen har ja vart nere i förrådet & fått fram kombivagnen till bebis. Phew, tre vagnar har vi nu... De negativa när man får barn så tätt, de blir så många vagnar. XD
Hitta även badbaljan till bebis och babysittern så dom ligger lättåtkomliga. ^^

Idag blev de tacos till kvällsmat. De va längesen nu! Mumma. ;)

Gumman sover sen ett tag tillbaka. Idag ville hon inte riktigt somna, bara låg & tjata. ^^ Hon sover inne hos oss nu & har gjort de ett tag. Började me att hon va snorig & nu tycker vi helt enkelt att de e så himla mysigt när hon ligger brevid oss. ;) Men måste väl börja me att hon får sova i sin säng innan bebis kommer iaf. Så hon inte känner att vi stöter bort henne eller något när vi kommer hem me bebis & hon helt plötsligt inte får sova hos mamma & pappa längre... Lilla gumman. ♥ Ibland önskar man att man hade väntat tills hon va lite större innan man skaffa en till. Men som sagt så kommer dom ha roligt när dom växer upp ist. :)

Nu kollar älskling på något dåligt på teven så ja satte mig här. ^^ Ska ta mig lite glass om en stund tänkte ja & sen hoppa i säng. Trött som vanligt! Blir skönt när bebisen kommer så graviditetströttheten försvinner iaf. Den blir bara värre & värre nu. ^^

Ha de bra!

KOMMENTARER TACK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback