Datum: 2012-04-29  |  Tid: 22:15:00 Allmänt  |   Kommentarer (0)

40+1

Och ingen bebis än. ^^
Blir nog ett Majbarn som ja säger. ;)

Jaja, h*n kommer när h*n kommer. :)

Idag har de vart lite storstäd faktiskt! Älskling fick plocka upp grejer på golvet så dammsög ja. Ja har veke tvätt, tömt & fyllt diskmaskin, fått ner babykorgen & gungstolen i förrådet, fått upp hyllan över sängen, storstädat på köksbänkarna och städat nere i hallen. Och skurat gjorde medans gumman sov en sväng. :) Sen har älskling städat kaninburen oxå. :)

Känns skönt att ha de rent och fräscht! Har inte haft de så direkt de senaste för ja har inte orkat gjort något och älskling har ju mer tagit de värsta. Så de har typ alltid "sett stökigt" ut här.. Men inte nu. :) Hoppas vi kan hålla de såhär nu! Eller rättare sagt, hoppas jag orkar hålla de såhär nu. ;) Vill verkligen inte att de ska va stökigt när vi åker ner till Näl utan vill ha de rent & fint när vi kommer hem. :) Så man slipper tänka på de. ;) Känner ja mig själv rätt så kommer ja springa runt & städa när värkarna sätter igång. Haha. ;)

Vore gött om bebis ville komma nu. Prata me älskling förut om hur mysigt de va när vi tog våra kvällspromenader när gumman va mindre. :) De är något ja längtar efter! Komma utanför dörren lite mer. :) Nu kommer ja knappt utanför dörren känns de som.. Bara om ja ska handla. Sen skäms ja för att visa mig ute också så de gör ju inte saken bättre... FET? Svar JA! Usch... Snart, snart ska kilona rasa av mig. :D Denna gången ska ja ge mig faan på de! Känns skönt! :)

Nä nu ska ja snart krypa ner i sängen bredvid gumman. :) Ja, hon sover i våran säng. ;) Sååååå mysigt! ♥

Ha de bra!

Vecka 40+1 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback