Datum: 2012-04-07  |  Tid: 08:57:54 Allmänt  |   Kommentarer (1)

37 Veckor! <3

Shit, idag har ja gått 37 hela veckor! Bara tre veckor kvar till bf. Herregud! Tiden har gått så himla fort! Men beror väl på att vi har Hailey. :) ♥

TRE VECKOR?!?!?! Hoppas h*n kommer tidigare. ;)
Två av min kära vänner har tippat på den 20e. ;) Alltså i vecka 38+6. ^^ (Marie & Anja)
Så vi får se om dom har rätt. :)

Inte haft så mkt problem me förvärkar de senaste iaf. *peppar peppar* Men har ju tagit de ganska lugnt så kanske är tack vare de. :) Dock har ja som träningsvärk i nedre delan av magen så fort ja rör mig och går typ. Inte när ja sitter eller ligger men annars. Är väl nånting som förbereder sig. ^^ Man brukar ju tydligen känna av de mer me andra barnet så. ^^

Barnmorskan fråga mig sist ja va där om ja va något nervös för förlossningen. Nä sa ja, ja vet ju va ja har att vänta mig & de går ju över... Men tiden efter och komplikationer är jag livrädd för! De förstår ja, sa hon. Du hade ju lite problem... Jotack, kunde inte gå på en & en halv månad typ. :/ Men, sa hon, förlossningar brukar inte ge såna komplikationer så du ska allt se att du får en bättre denna gången! :)
Hoppas hon har rätt. ;)

Längtar såååå tills ja får ta mig en långpromenad i solen och bara njuta av vädret! Vet inte när ja gjorde de senast. :/ & gå ner i vikt! Trött på att vara tjock & inte ha några kläder som passar. Haha. Men har min klänning ja ska i när ja fyller 25 så bara att sätta igång så fort de går. ;)

Nä nu ska ja snart väcka älskling så ja får lägga mig & vila en stund. Ska nämligen ut till Hensviken idag & fira påsk me älsklings mor me familj. :) Gömma påskägg för gumman. ;)

Av oss får hon två nappar och en smoothie & igår kom Marina & Anna förbi me ett ägg me chokladpuffar. ;) Så hon får de idag så hon har fler att leta efter. ;)

Ha de bra

Bilden togs igår i vecka 36+6 ♥

Kommentarer
Postat av: Anjelica

Klart vi har rätt hihi

2012-04-07 @ 15:13:13
URL: http://bettyooop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback