Datum: 2011-09-05  |  Tid: 17:19:11 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Måndag.

Här är vi sjuka. Eller ja, mest ja. :'( Förkyld... Buhu...
Va sjuk förra helgen, frisk under veckan och sjuk under helgen igen? Va e detta? Konstigt... Men får hoppas att jag är på bättringsvägen iaf.

I fredags kommer ja inte ihåg va vi gjorde. Älskling åkte till Marcus efter att gumman somnade för att lana. ^^
Ja la mig tidigt som vanligt. ;)

I lördags hade ja svintråkigt så gick och mötte Sara och Sofie & gick till Jysk och EuroCash. Gick sen hem efter de. Ja & gumman åkte me mamma till stallet & efter de lämna ja gumman hos henne eftersom hon skulle sova där. Åkte me Diddi på kvällen och handlade & sen kolla vi på film. :) "Friends With Benefits" Jävligt bra film! Skratta som faan. ^^

Gick & la mig vid halv elva och vid halv tolv ringer mamma och säger att hon spyr så ja får komma och hämta gumman. Så det var bara att ta på sig kläderna och gå. Stackars mamma. ♥

Så på morgonen på söndagen kom älskling hem tidigt så jag fick sova lite och sen fick han åka tillbaka. ;) Käka lite mat & så på kvällen och gumman la sig inte förrän klockan nio. ;)

Idag vakna hon dock klockan sex som vanligt även om hon somna sent. ;)

Har inte gjort mkt idag. Vart dålig hela dagen. Åkte dock me mamma till stallet för hon ville ha hjälp eftersom hon e lite dålig fortfarande. Annars har vi inte gjort mkt.

Annars är det inte mkt nytt som händer. Gumman går mer och mer längs möblerna. :) Hon är en riktig busfia kan jag tala om. Ibland blir det lite jobbigt. XD Men så e de. ^^

Ha de bra! Ska försöka lägga in bilder imorgon eller senare ikväll. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback