Datum: 2011-09-19  |  Tid: 19:34:58 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Måndag.

På fredag tog jag och Marie en promenad till stan. :) Ja skulle till apoteket och hon till Konsum. ^^ Gick sen hem efter de. ^^ Typ en halvtimme senare kom Linda och hämtade mig oså åkte vi till EuroCash för att handla lite tacos mm. ;) Hon släppte av mig hemma och sen storstädade jag. Vid kvart i tre hoppa jag in i duschen och vid tre gick ja & mötte Therese och sen kom även Linda & Malin. ^^ Vi skulle nämligen ha en möhippa för vår kära vän Marie. :D Så vi satt hos mig i typ en halvtimme innan vi gick ner och chockade henne totalt. ^^ Tror inte riktigt hon va beredd på de. XD Så Therese sminka henne, Linda fixade håret & Malin hade me en jättefin (läs ful) klänning som hon fick ha på sig som va lila. Till de hade hon röda jul knäsockar och limegröna foppatofflor. Haha. Ska lägga in bilder någon dag när jag lagt in dom på datorn. ;)

Men iaf. Vi åkte ner till stan och Marie fick gå in och köpa kondomer & lite olika grönsaker. Hon valde zukini (stavning?), morot och en rabarber. XD Haha. Sen gick vi runt på stan. Va liiite tråkigt för de va så dött me folk men vi fick iaf vissa att trä på en kondom på en av grönsakerna. ;) Tror Marie hade tre kondomer kvar när vi kom hem så. ^^ Vi hade iaf mycket kul. :) Åkte sen hem till mig och käka tacos & körde lite frågesport & bara pratade. :) En lyckad kväll! :)

På lördagen gick ja ner till Marie på förmiddan och även Therese va där så vi satt och tjöta oså. :) Va sen ner på bion och sålde biljetter och Sofie höll mig sällskap. :) Cyklade sen hemåt och började må lite smådåligt... Efter de har ja varit sjuk. :( På nätterna vaknar jag en gång i timmen!?!? Har jättesvårt att somna om ifall jag inte går upp ur sängen och sen lägger mig igen. Gött störande. Har haft/har feber så ja svettas/fryser/svettas/fryser heeeela tiden. Hostar så jag nästan spyr, spytt en gång, hostar så jag har en dunkande huvudvärk och slutligen ont i ryggen. Just de, knappt åte nånting på två dagar så gått ner ett kilo. Fick faktiskt i mig ett vitlöksbröd förut. Inte illa!

Hatar att vara sjuk! Känns inte som ja gör annat än att ligga i soffan. :( Fast idag har jag faktiskt kört två diskmaskiner. Även vart till apoteket och EuroCash men efter det mådde jag INTE bra så jag ångrade att jag åkte. :( Men men... Får hoppas de går över snart iaf!

Annars har jag väl inte så mycket mer att skriva om skulle ja tro. ^^

Ni får ha de bra!


Smakbild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback