Datum: 2011-10-16  |  Tid: 19:35:58 Allmänt  |   Kommentarer (3)

Helgen!

I fredags blev de Idol mys me Diddi. :) Åkte iväg till EuroCash & köpte lite gött & satt sen framför teven. ;) Tyckte dock att detta året inte alls va lika bra som det brukar va. Lite tråkigt...

Igår va de marknad. Upp me gumman på morgonen, väckte älskling senare & sen hoppa ja in i duschen. Gick sen ner mot stan & bort mot min gammelfarmor där vi träffa henne & farmor & fira mig lite. :) Gick sen ner på marknaden. Köpte en hel del saker. Två t-shirtar till gumman, tre julklappar/födelsedagspresenter till gumman, lite grejer till älskling, strumpor till mig & lite kokostoppar. Gick sen hem efter marknaden & in till mormor & morfar och sa hej. Hem sen & käka mat. Efter gumman somnat satte vi på en film "Just Go With It". Jättebra film!! Gick sen & la mig...

Idag hade jag sovmorgon och det var verkligen behövligt! Gumman vaknade 22, 00, 02, 04 & 6.45. Ja va ganska så trött!! Gick sen upp, kolla lite på tv & sen storstäda jag. Pheew. Vek även tvätt & hängde tvätt. Bakade en kladdkaka oxå. Sen kom de folk & ja hade lite kalas. :) Mycket trevligt! Fick blommor, pengar, trisslotter, fotoalbum & en jättefin ljusgrej. :) Tror de va allt. ;) Av älskling har jag fått en klocka i förväg. ;)

Efter kalaset va älsklings far & syskon kvar & även Sara. :) Ja städade bort att disk & plocka iordning igen. ;) Blev sen att vi beställde pizza som ja & Emelie åkte iväg & hämta. :) Köpte från Åmåls & de va inte alls gött. :( Inte köpt där på länge så vi gjorde de nu men de lär ja inte göra igen! & dyrt va de!! 270 kr för två familjepizzor plus två burkar med sås. :O Faan heller att de skulle gått på så mkt egentligen!

Nu har vi precis fått gumman att somna. Hon har typ inte sovit något idag, bara en halvtimme så hon va jättetrött! Övertrött! Blev så dumt för hon somna inte förrän vid ett (hon brukar somna mellan tio & elva) & sov bara en halvtimme. Sen klockan två börja kalaset så då ville hon ju inte sova. :S Så hon va verkligen hur trött som helst! Stackars gumman!

Älskling somna i soffan. *suck* Ja sitter med datorn i knät & är trött. Inget bra på teven är det & inget nytt avsnitt av Desperata Hemmafruar finns ute än. :( Får väl gå & tömma diskmaskinen eller något. ;)

Imorgon fyller jag år iaf men blir typ inget firande eftersom det blev idag. ;)

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr har dom höjt pizzan där. Bättre o köpa på Irytaz? godare men samma priser som åmåls..

2011-10-16 @ 21:58:50
Postat av: mimmi

Okej. Men på skylten dom har så stod de att en vanlig sån familjepizza kosta 110 kr. Så de går Inte ihop. Men men. Köper inte där någon mer gång iaf :)

2011-10-17 @ 00:46:04
Postat av: Anja

Såå sööt bild!

2011-10-17 @ 16:57:22
URL: http://bettyooop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback