Datum: 2011-10-14  |  Tid: 08:07:35 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Dålig natt igen!

Usch, katten höll på vilket resulterade att han har åkt ut två gånger. Attackerar sängen vilket jag inte uppskattar när jag ska sova. ^^

Gumman har nog vaknat fem, sex gånger inatt & ja har vaknat själv två, tre gånger där emellan. Plus när älsklings alarm ringer på morgonen... Idag är jag trött!! Tur att de är fredag iaf!!

Idag vette tusan vad jag ska göra. Plocka lite måste jag göra iaf. Men det går fort & sen ser det nystädat ut. ;) Ska försöka ställa mig en stund på crosstrainern också. Har fortfarande inte fått tummen ur röven & gjort de. Haha. ;) Men de går ju inte när jag är själv med gumman & på eftermiddagen när älskling är hemma är jag så trött. Blir en ond cirkel de där. Men det ska nog ändras snart. ^^

Imorgon är det lördag & de betyder marknad! Och eftersom jag fyller år på måndag så ska jag först gå till gammelfarmor & träffa henne & farmor & fira mig lite. :) Sen blir det en sväng på marknaden. Jag ska nämligen köpa strumpor & gumman ska få sig en ballong. :) Älskling tror jag ska köpa sig en ring. ^^

Efter det ska jag hem & baka en cheesekaka. Mmm. :) Ska ha kalas på söndag så måste göra den på lördagen eftersom den ska va i frysen i fem timmar så blir lite stressigt på söndagen. ^^ Får även bli lite dammsugning oså. Eller om jag kanske tar det på söndag. Jag får se hur jag gör. ;)

Ska ta & käka lite frukost nu. Gumman & Junior är på golvet och leker för fullt som vanligt. ;) Gulligt!

Ha de bra! :)


♥ Mitt Hjärtegull ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback