Datum: 2011-10-27  |  Tid: 08:35:02 Allmänt  |   Kommentarer (1)

27 Oktober.

Igår mötte ja upp Linda typ utanför henne oså tog vi en promenad till stan. :) Gick runt lite & sen tog vi en fika på Rio. :) Satt & tjöta oså & sen gick vi till Konsum & sen hem. ^^

Gjorde inte så mycket mer sen. Blev så himla trött? Knepigt... Tog mig ett bad iaf för ja frös. ^^ På kvällen skulle vi käka tacos men hade glömt lite saker så blev pizza ist. ;)

Gumman va JÄTTELÄTT & lägga igår. :D Inga problem alls faktiskt! Va riktigt chockad. Trodde nästan hon skulle vakna efter en stund ist & va sur eller något men icke. Hon sov allt vidare. :) Skönt!

Idag ska ja bort till Linda på kaffe vid elva. :) Efter de ska ja antagligen till Marie J & hälsa på en sväng. :) Och ikväll kanske de blir film me Lollo. :)

Skulle behöva försöka klämma in en tur till Profab också egentligen. Får se va ja hinner. ;)

Ha de bra!

Kommentera gärna nångång! :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag är så dålig på att läsa bloggar!:S Haha. Men ska börja läsa din nu, ska länka din blogg på min sida också så du får fler läsare.:)



Hoppas allt är bra med dig och din dotter och erat liv där borta i Åmål.:) Vi får ses snart tycker jag, det var så himla längesen!!:(



Ja tack, det var helt underbart, värsta överraskningfesten å allt, skitkul var det!:) Det gör inget att du inte kom, jag förstår att det är fullt upp med Hailey och så.:)



Kram kram

2011-10-27 @ 12:25:49
URL: http://ragefromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback