Datum: 2011-10-20  |  Tid: 11:35:49 Allmänt  |   Kommentarer (0)

20 Oktober.

Idag är en sån där seg dag. Usch. Gillar inte såna dagar!

Hittills iaf så har ja rensat & städat i sovrummet. Hade ett berg av saker i ett hörn som ja äntligen fått bort! Härligt! Tog även bort sängborden för de är ändå inget som får ligga kvar på dom för våran kära dotter. ;) Ska få upp en hylla över sängen ist som ja får ha lampan på. ^^ Blir nog bra. :) Ser lite tomt ut men jäkligt snyggt! Har även fått låna ett svart överkast med matchande gardiner så nu är jag nöjd i sovrummet. :)

Sandra har vart här en liten sväng på kaffe också. Gumman sover nu & ja har fått igång diskmaskin, hängt tvätt, satt på en maskin me tvätt igen, sopat golvet efter att gumman ätit digestivekex. ;) Och nu sitter jag slutligen i soffan. Väntar på att Hem Till Gården ska börja om ca en kvart.

Hade tänkt ta en promenad till stan men de är ju så fruktansvärt tråkigt själv och ingen är det som vill gå me mig... ^-^

Igår va ja & mamma till Säffle för jag skulle köpa en inomhusgunga på ställning till gumman. Bättre begagnad. Jättefin va den men problemet är att gumman är rädd för den. Haha. ;) Så jag har satt en nalle i den i hopp om att de ska gå bättre. ;) Hon är allt fram & grejar me den ibland så de går nog över snart. :) Hon är inte lika rädd för crosstrainern längre iaf som hon har varit livrädd för. ;)

Ska lägga in bilder sen när vi fått upp hyllan. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback