Datum: 2011-10-01  |  Tid: 19:06:06 Allmänt  |   Kommentarer (0)

1e Oktober!

Bara  16 dagar kvar tills jag fyller år. ^^ Älskar kalas! :P

Iaf, nu är ja pigg igen. Har inte spytt förrän vid fem igår em & innan de va de vid halv sex på morgonen. Så de är skönt. Inatt sov jag gott! :)

Idag har jag varit på bröllop/dop. :) Jättefint och jag var inte långt ifrån att börja storböla. Haha. ^^ Så nu heter inte min kära vän Marie Larsson längre utan Marie Petman. ;) Fränt!

Synd bara att jag inte kunde/fick komma på själva festen. :'( Men har ju som sagt inte gått 48 timmar än. :( Så jävla typiskt!! Men men, sånt e livet tyvärr.

Fick iaf komma på bröllopet så & Linda vågade sitta brevid mig. ;)

Nu har ja precis käkat pommes, korv & grönsaker. :) Min första måltid sen i torsdags! De va nog välbehövligt! Ska dippa grönsaker sen också om jag orkar.

Gumman sover hos son mormor inatt. Det har ju varit planerat så länge så mamma ville ha henne även om vi inte skulle iväg. ^^

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback