Datum: 2011-10-12  |  Tid: 21:54:55 Allmänt  |   Kommentarer (3)

12 Oktober

Igår va Sandra här på kaffe. Gick sen med henne & hämta Jonathan på dagis. Skönt med lite luft. :)
Efter det satt vi lite i lekparken och sen gick jag in. Dammsög eftersom det låg pärlsocker typ överallt efter Me&I partyt. Haha. ;) Tror inte jag gjorde så mycket mer...

Idag gick jag & gumman till parkeringen vid rondellen vid halv åtta. Skulle nämligen möta en där som kom med en katt. :) Gick hem & Hailey va väldigt intresserad av Junior som vi kallar honom. ;) Han va lite rädd för henne i början eftersom det låter så mycket när hon kryper snabbt. ^^ Men det gick över fort & nu är dom typ bästa vänner. :) Ja får hålla lite koll på dom så de inte blir något. Men gumman är jätteförsiktig för det mesta. :) Hon kan ju bli lite hårdhänt ibland men hon är ju inte så gammal. ;)

Annars har jag inte gjort så mycket mer. Mormor va här en sväng & även mamma. Va iväg & handla när älskling kom hem från jobbet oså har vi käkat mat. ^^ Nu ligger jag i soffan & kollar på Greys Anatomy & älskling spelar. ;) Gumman sover i vagnen för hon typ vägrar somna nu för tiden. Värst e de på kvällarna. Hon skriker som bara den. Verkligen panikskriker. Jättehemskt! Men hoppas på att det bara är en fas hon går igenom!

Nu ska jag snart lägga mig & sova. :)

Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: Anja

Åh söööt Misse!:D

2011-10-12 @ 22:50:33
URL: http://bettyooop.blogspot.com/
Postat av: Sara

varför har ni skaffa katt? :P

2011-10-13 @ 06:55:41
URL: http://sarabodin.myshowroom.se
Postat av: Mimmi

Anja - Aa visst e han :)



Sara - För att vi vill. :P

2011-10-13 @ 07:43:08
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback