Datum: 2011-10-11  |  Tid: 07:57:07 Allmänt  |   Kommentarer (0)

11 Oktober.

Nu får jag väl försöka mig på ett inlägg. Vart på väg flera gånger men aldrig blivit av. ^^

Har väl inte gjort så mycket tror ja. Händer inte så mycket spännande i mitt liv. ;)

Köpt en "ny" bilstol åt gumman. :) Äntligen! Hon va så himla stor för den andra. ;)


Igår hade jag ett Me&I party. :) Va jätte trevligt! Karin som höll i de & dom som kom va Caroline & Julia, Marie & Noah, Therese, Jessika, Frida & Julie, Marie & Eliaz, Madde, Lina & Tuva, Marie & Mira. :) Så de var fullt hus här. ;) Tror inte ja glömde någon iaf. :) Bjöd även på fika efteråt och det verkade va gott iaf. ;) Ja köpte iaf en rosa klänning & ett par strumpbyxor med zebraränder på. Jättefint!!

I helgen hände de inte mycket som vanligt. ;) I fredags hade jag storstäd. I lördags åkte älskling & gumman till älsklings farmor & va där hela dagen så jag passade på att baka bullar, kladdkakemuffins & snoddas. Sen va ja iväg & handla åt mig och mormor & hjälpte mormor med disken. :)

Jaaaaaa, ja vet inte vad jag sja skriva mer. ^^ Idag tror jag att Veronica & Kelly kommer hit. :) Ska bli kul!

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback