Datum: 2011-11-20  |  Tid: 13:57:21 Allmänt  |   Kommentarer (2)

Det måste vara...

sparkar ja känner? Eller?
Ända sen typ vecka 13/14 har ja haft som ryckningar på höger sida av magen. Vissa dagar mer och vissa dagar mindre. :) Även lite längre ner på magen också.


I fredags kom först Natta och Neo och hälsade på en stund och vid sju kom Lollo. :) Ja la då gumman och sen kolla vi på Idol. Fast vi tjata mest så lyssna inte så bra på låtarna. Haha. ^^ När första delen va slut så va båda två jättetrötta så vi struntade i att kolla vem som åkte ut. XD Ja gick & la mig och Lollo åkte hem. ;)

På lördan va ja & gumman me mamma till Säffle en sväng och sen stallet. Åkte sen hem och Lollo kom. :) Så blev hon kvar hela dagen. ;) De kom några och kollade på kökssoffan så ja hoppas dom vill ha den. ^^ Sen vid fem kom mamma och hämtade gumman. Vi satte då på en film, "From Within" tror ja den hette. Väldigt konstig film tyckte vi. ^^ Satte sen på "Drive" som vi båda trodde skulle va jättebra men den va hur seg som helst. Lite tråkigt men. Efter de åkte Lollo hem och ja gick & la mig. Hade Spike över natten också. :) Ja har vaknat ett par gånger inatt för har varit kissnödig som vanligt men gick inte upp förrän tio. Mycket skönt. :)

Upp, käka frukost och sen städade ja. Dammsög och skurade. Mamma kom sen med gumman. :)

Nu sover hon och ja har precis käkat pyttipanna och ägg. :)

Ska väl inte göra så mycket mer idag. Blir säkert film med älskling ikväll eftersom han varit borta hela helgen.

Går in i veckan 18 på tisdag och ska på UL nästa måndag. Vart har tiden tagit vägen? Tycker inte de är längesen jag var på gymet och trodde jag hade ansträngt mig för mycket för mådde illa hela tiden. Haha. Då va ja bara i vecka fyra när jag tog testet. Herregud. ^^ De går undan. :)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till bebis :)

2011-11-21 @ 07:01:45
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej inga planer här än, blir väl kanske om nåt år eller så :)

2011-11-21 @ 17:35:50
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback