Datum: 2011-11-30  |  Tid: 11:38:30 Allmänt  |   Kommentarer (0)

30 November

1e December imorgon redan. Tiden går fort fort fort.

Va ju på ultraljudet i måndags och allt såg bra ut och de va bara en. ;) Skönt! Hon ville dock inte säga va de va för kön. Men men, vi får vänta och se. ^^

Va runt i lite affärer och så innan eftersom vi va framme innan elva och ul va kl två. ;) Fick komma in tjugo minuter tidigare så va klara klockan två istället för att komma in då. :P Gött!

Igår tog ja, gumman och min mormor en busstur till Profab. Ja va tvungen att ha en annan kattlåda eftersom kattfan skiter utanför. Så köpte en me tak så får vi se om de hjälper. Har fick även börja gå ut igår och de tyckte han va kul. Så får hoppas han blir bättre nu! :)

Både jag och gumman är småsjuka. :( Ja har haft ont i huvudet ett par dagar nu, vilket kan bero på järnbristen jag har men har även blivit snorig nu så antar att de har me de att göra. Gumman har krånglat jättemkt inatt och idag är hon jättesnorig hon me. :( Tur älskling är hemma! Tror inte ja fick sova mer än en timme i stöten inatt pga att hon vakna eller låg och gnällde. :( Så när hon skulle upp vid tjugo över sju så va ja väldigt glad över att älskling sa igår att han skulle ta henne idag. :) Så ja gick inte upp förrän tio över tio. :)

Nu sover gumman och älskling och jag ska hoppa in i duschen tänkte ja. Ska försöka baka lussebullar sen oxå. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback