Datum: 2011-11-22  |  Tid: 09:51:44 Allmänt  |   Kommentarer (0)

22 November.

Gud va fort tiden går!! Redan första advent på söndag... Känns verkligen inte som de eftersom de fortfarande är varmt ute och ingen snö. ^^

Va på Jysk igår me gumman och mormor. Köpte ett par fina julgardiner men när ja kom hem såg ja att dom va för korta. Så mamma va snäll och körde tillbaka mig så ja fick lämna tillbaka dom och åka till Netto ist & köpa ett par där. Fanns en hel del att välja mellan och ja hitta mig ett par jättefina. :D Ska ner idag och köpa mer. ;) Dock är de panelgardiner som ja inte vill ha egentligen men de får gå. ^^ Har inte råd att köpa massa gardiner. ;)

Efter gumman somnat igår så satte vi på en film. "Crazy, Stupid, Love" Svinbra film! :D Rekommenderas verkligen!! Blev sängen efter de för va jättetrött!

Idag har jag hunnit sätta igång en maskin, dammsugit hela lägenheten, bäddat sängen, plockat i köket, fått på mig & gumman kläder och lite smink på mig. ^^

Natta kommer hit en sväng sen och sen ska ja försöka komma iväg & handla lite har ja tänkt mig. Får se hur de blir. ^^

Tänk att gumman redan går. Herregud, vart tar tiden vägen? En månad sen hon tog dom första stegen och nu springer hon fram här. Imorgon är hon elva månader, inte långt kvar tills hon är ett år. Ojojoj. Lilla gumman. ♥

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback