Datum: 2011-11-18  |  Tid: 16:03:46 Allmänt  |   Kommentarer (0)

18 November

Igår på dagen va Sandra här och höll mig sällskap. :) Kolla på tv och tjöta som vanligt. ;)

Runt sex kom Lollo och hämta mig oså åkte vi till Konsum & köpte godis och sen vidare till bion. Kollade på den nya Twilight filmen "Breaking Dawn" & fy faen va bra den va!! :D Vill se den igen. Haha. Längtar verkligen till nästa kommer. :D Synd att de är sista filmen nu bara. :/ Men så e de. ^^

Idag har jag, gumman och min mormor tagit en busstur ut till EuroCash. ^^ När vi gick på va de fyra rullatorer och sen min barnvagn så de va ganska fullt och ganska krångligt när folk skulle av. Haha. Sen kom de på en till barnvagn oxå. ^^ Tyckte synd om busschauffören. :P Va in & handla och sen in på Jysk en sväng och sen åkte vi hem. :) Hemma stid Kattis och väntade på parkeringen så vi har druckit the och tjatat. :)

Nu sover gumman och jag har plockat lite. Vaktmästaren har vart här idag också för att sätta upp en brandfilt, kolla brandvarnaren och kolla vattenläckage. Så fick passa på att säga va som va fel me bla elemten. ^^

Nu kommer snart älskling hem oxå. :) Han ska bort under helgen, till en kompis & lana. :P Så ikväll ska ja & Lollo kolla på Idol och imorgon ska gumman sova hos sin mormor och jag ska inte göra ett skit! Bara ligga i soffan och slappa. :) Ska bli riktigt skönt. ;)

Så är de någon som inte har något att göra imorgon kväll är det bara att höra av sig. ;)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback