Datum: 2011-05-01  |  Tid: 17:21:18 Allmänt  |   Kommentarer (1)

1 Maj.

Vilken seg dag...

Igår kväll lyckades vi hålla gumman vaken många timmar på kvällen. Gav henne även ett bad så hon skulle bli tröttare. :) Tänkte hålla henne vaken till tio men vid halv tio blev hon jättetrött så då fick hon flaskan oså efter en stund somna hon. :) Så ja gick & la mig & älskling stanna uppe inatt me så ja skulle få sova. Sov bättre inatt faktiskt. Mådde inte lika illa & behövde inte springa på toaletten. Men iaf. Gumman somna ju vid halv tio ungefär & sen hade hon inte "vaknat" förrän kvart i fyra. :D Då fick hon flaskan & fortsatte sova. Sen kom älskling in me henne till mig vid sex oså la vi henne bredvid mig i sängen så hon skulle somna om. Men de ville hon ju inte. :P Hon låg & vred & vände på sig en stund & till slut fick vi gå upp. ^^ Va uppe i typ två timmar sen la vi oss & sov i typ 40 minuter. :) Gick upp sen & kollade på två avsnitt av One Tree Hill som ja hade glömt & ladda ner. ^^

Vid elva började ja må jätteilla igen så fick väcka älskling. :( Sen har vi inte gjort så mkt idag. Gjorde tacos till frukost bara för att ja visste att ja skulle kunna äta de så fick i mig lite mat iaf. :) Men de gilla inte min mage tyvärr. :( Men behövde bara på toa en gång så de va tur.

Sen har mamma vart här & hälsat på. :) Älskling & gumman e på väg hem från stan nu. Dom gick ner & handla lite. :) Ja passa på & plocka lite. Såg/ser ut som ett bombnedslag nu när ja vart sjuk. :/ Så imorn om ja e bättre får de bli storstädning. Kunde inte göra så mkt nu för mår illa om ja böjer mig ner ell står för mkt. :( Så fick ta de värsta iaf!

Ikväll blire pizza. Se om ja får i mig ngt. Hoppas de iaf för de e den enda maten ja e sugen på just nu. ^^

Imorn e de arbetsintervju oxå. Vet inte riktigt hur ja ska göra. Om ja mår illa går ja definitivt inte dit men om ja känner mig bra? Ska ja sprita händerna noga & gå dit ell ska ja ringa & säga att ja vart magsjuk under helgen & höra ifall dom har en tid senare under veckan? Svårt... :S Får se imorn helt enkelt.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anja

Mycket fin bloggen blev, somrig o glad:D

2011-05-03 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback