Datum: 2011-03-20  |  Tid: 20:49:32 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Söndag!

Idag har vi vart i Gillberga & hälsat på älsklings farmor en stund. :) Va där ett par timmar. Va trevligt!

När vi kom hem va ja jättetrött så la mig & sov en stund. Va jätteskönt! Sen gick ja bort till mamma en stund för & hämta lite kläder ja skulle pröva. Hatar verkligen att ja gick upp så mkt i vikt under graviditeten. :/ Höll ju på & va ute & gick minst en gång om dan ett tag men nu med min tå så går de ju inte. :( Får ju ha tofflor på mig & de bli ganska blött när man går då. Haha. Men hoppas verkligen att min tå blir bättre snart så ja kan börja röra på mig igen. Även börja friskis & svettis ell ngt. :)

Imorn kommer Sara hit. :D Ska bli trevligt! Får hoppas de e fint väder så vi kan ta en kopp kaffe på balkongen. :)

Ha de bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback