Datum: 2011-03-19  |  Tid: 07:57:24 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Morgonpigg!

Idag va min kära dotter väldigt morgonpigg. ;) Vaknade innan klockan sju & vill inte somna om. ;) Dock sov hon hela natten oxå! Vi gick & la oss vid tjugo över tio & hon ville inte ta bröstet utan fick ersättning oså somna hon ca tio minuter senare. Sen brukar hon ju vakna vid fyra-fem & äter en gång & sen somnar om. Men inte inatt. ;) Så inte konstigt att hon vakna så tidigt. ^^  ♥

Morfar va snäll & körde mig ner till apoteket igår. Dock va de en jäkla kö så vi åkte därifrån. Va in på EuroCash & handla lite. Mest till skrutta. ;) Ersättning, våtservetter, hand & ansikts servetter, bodylotion, öron/näs tops & rosa nappflaska ;). Åkte sen tillbaka till apoteket för & se om de hade vart våra nummer än & tur som vi hade så va dom på två nummer före bara. ;) Så de va bara & ställa sig & vänta på sin tur. Vilket tog en stund!! Suck. Iaf, skulle hämta ut de medlet till min tå men de fanns ju såklart inte. Min läkare sa att de inte va säkert att de fanns så ja va ju beredd på de men ändå. Fick klorhexidinlösning ist som ja testar nu. De känns som att de kanske e på bättringsvägen iaf. *Peppar Peppar* Men vi får se! Skulle va skönt & slippa operera tån!

På tal om operation så fick ja ett brev från Näl igår om att ja ska iväg & röntga knät den 9e maj tror ja de va. Så får se om ja kan få iordning på de nu förhoppningsvis! ^^

Rensa lite mer nere i förrådet igår igen oxå. ;) & dammsög hela lägenheten. ^^ Åkte sen me Marie som så snällt körde mig bort till OkQ8 så ja fick hämta ut min nya skötväska som kom igår! :D Superfin & ja e jättenöjd!! :) Va sen även till EuroCash & handla lite. :) Åkte sen hem & åt tacos me älskling. :)

Vid halv nio nu idag ska vi ner till Marie & Tomas & bli bjudna på hotellfrukost som Tomas sa. :P Ska bli trevligt! :D Sen vet ja inte va som händer mer! Vill verkligen ta en promenad känner ja men kan ju inte för tån. :( Typiskt! Kan ju inte ha mina vanlig skor på mig ens så går me tofflor. XD Haha. Folk måste börja undra va de e för fel på mig. ;)

Nä, nu ska ja ta på mig lite kläder oså & sen försöka väcka älskling. Tror skrutta vill ha lite mat oxå. ;)

Ha de bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback