Datum: 2011-03-24  |  Tid: 10:13:38 Allmänt  |   Kommentarer (1)

Härligt väder!

Idag skiner solen! :D Gud va skönt!

Har precis lagt skrutta så får hoppas hon sover en timme ell ngt. :) Älskling la sig på soffan & sover en stund han me. ;) Han va snäll & gick upp me skrutta imorse så ja fick ligga kvar i sängen en stund. :) Låg inte kvar länge men den stunden gör så mkt när man vet att man inte MÅSTE upp utan kan ligga kvar. :)

Idag kommer Natta hit på en kopp kaffe. :) Ska även försöka färga håret. Se om kanske Natta kan göra de på mig. :) Ska även baka en massa. Phew. Kommer bli fullt upp idag. ^^ Men de e skönt & ha ngt att göra. ;)

Kanske ska försöka ta mig till Jysk oxå. Eftersom Hailey rullar runt så mkt nu så räcker inte riktigt de lilla täcket vi har till. ;) Så ska åka & köpa ett nytt till henne tänkte ja. :) Har sett ett fint rosa/vitt för ynka 50 kr så ska se om de finns kvar. :)

Tror min tå *peppar peppar* e på bättringsvägen nu. Gör inte lika ont när ja går iaf. Kunde gå helt vanligt igår när vi va & handla & tänkte inte ens på tån. :) Så har ja tur så. :) Se om man kanske kan försöka ta en liten promenad idag. Skulle va skönt! Ska iaf sätta mig på balkongen en sväng. Kanske lösa lite korsord. ;) Köpte mig en korsordstidning igår nämligen. ^^ Hehe...

Nä, nu har ja nog inte så mkt mer & skriva om. ;)

Ni får ha de så bra idag i solen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså du gillar korsord nu?;)

Minns allt förr (fyra års sen hehe) då du inte fatta dig på det eller hade tålamodet att förstå det heller hehe! Men de e väldigt kul med korsord, så hoppas du gillar det nu:D

2011-03-24 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback