Datum: 2011-01-20  |  Tid: 19:16:24 Allmänt  |   Kommentarer (1)

Torsdag.

Tänkte börja med att svara på en kommentar ja fått från en som heter Ellen. :)

"Hejsan. Läst din blogg och vill bara säga att eran dotter är väldigt vacker. Det är även du, kommer väl där ifrån kan jag tro. :)
Tänkte bara uppmärksamma dig om att man inte bör bada såpass små barn så ofta. Tycker jag läser att det är många bad. Vill inte komma och påpeka eller så. Men man kan ju glömma sånt. Min son fick en hudsjukdom för att vi badade honom för ofta.
Ha det bra och ta hand om er. Kram.
"

Svar :

Hej. Tack så mkt. :)
Vi pratade me en barnmorska nere på näl & hon sa att man skulle/kunde bada dom en gång i veckan eller en gång varannan vecka. Vi har badat Hailey två gånger sen vi kom hem vilket e fyra veckor sen på lördag. Så vi har inte badat henne mkt alls. :) Vill helst inte göra de när hon e så liten. Så två gånger på fyra veckor e lagomt. :) Men tack för tipset. :) Kram



I förrgår tog ja & älskling premiärturen me barnvagnen. :) Tog jämt en kort promenad runt åsen ifall ja skulle börja få ont när ja gick ell ngt. :P Men de gick bra. Sen på eftermiddagen när ja stod & bädda rent i sängen fick ja för mig att vi skulle ta en promenad till så vi gick till stan & handla lite mys. :) Skrutta va så duktig så. Hon tvärslockna så fort vi börja gå. ;) Så sov hon hela vägen till stan. Hon vakna en sväng inne på Konsum & börja gråta men då gick ja ut igen & då somna hon. ;) Sen sov hon hela vägen hem. :)Skrutta. <3

Va även ut på en promenad igår me till stan. :) Lämna in papper om bostadsbidrag & sen va vi in på Konsum & handla lite. Behövde blöjer & sen köpte vi en varsin sallad. :) Mumma! Träffa Marie & Alvin på hemvägen så vi tog sällskap en sväng. :)

Idag va de meningen att vi skulle ut & gå men har inte blitt av. ;) Skrutta sov så lite inatt så ja har inte vart så pigg idag. :( Älskling tog dock me skrutta ut på en tur i barnvagnen så ja skulle få sova lite. <3 Snäll min älskling!! Dock kunde ja ju såklart inte sova så de sluta me att ja städa ist. ;) Va lika bra de. ^^ Sen har ja fröse typ hela dan så inte vart så sugen på & gå ut men ska försöka mig ut imorn iaf. :)

Nä, nu ska ja lägga mig i soffan & bara lata. Skrutta har somnat nu så får passa på. ^^

Ha de bra! :)







Kommentarer
Postat av: Ellen

Jaha okej. Inte mer? Kan ju vara så att jag tyckt att jag läst det fler gånger för att jag läst om samma inlägg och inte tänkt över just det.

Men vad bra. :) Hoppas ni har det bra.

2011-01-24 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback