Datum: 2011-01-02  |  Tid: 10:37:39 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Passa på...

Får passa på & blogga medans skutta sover. ;)

Tog en liten sovmorgon idag eftersom hon sov & se va sköööönt! Förstår inte varför ja inte gör så varje morgon när hon somnar om. :P Nä ja e dum & sitter vaken. XD Så ska börja lägga mig igen om hon somnar på morgonen. :P

Dagarna flyter på. Hon e väldigt snäll & go. :) Skriker inte mkt alls. De va höromdan på nyår så skrek hon i typ 45 minuter. :S Usch va hjälplös man känner sig när man inte vet va de e & inte kan göra ngt. :( Men till slut rapa hon lite & fes lite så va nog gaser i magen. ;)

Sen somna vi allihopa & ja vakna precis vid tolvslaget av alla raketer. XD Årets nyår de. XD

Älskling läste min blogg där ja skrev om min förlossning & ja hade nog ganska kass tidsuppfattning. XD Va tydligen inte riktigt dom tiderna ja skrev. ;P Men men. Dom satte iaf igång mig vid halv fyra & hon va ute 00.10. De tar ja inte fel på. :P Fick även värkstimulerande dropp oxå för & skynda på de hela & blev sydd ca 20 stygn för er som e nyfikna. ;) Fast älskling tror de e mer men ja e inte säker. :)

Nä, nu har ja uppdaterat lite iaf. ;)

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback