Datum: 2011-02-10  |  Tid: 22:02:57 Allmänt  |   Kommentarer (0)

Torsdag.

Skrutta vakna vid åtta & ville inte somna om. Så gick upp & satte oss vid teven. Ja va svintrött! Men som tur va så somna hon vid nio igen så ja la mig & sov en timme till :) De va skönt! Sen kom Natta hit en sväng & hälsa på. :) Va trevligt!

Har inte gjort så mkt idag. Inget roligt väder för promenad heller. :/ Typiskt att de ska komma tillbaka massa snö tycker ja! Men men. Får hoppas de förvinner snart!

Har plockat lite som vanligt mellan amningstillfällena. ;) Börja även skruva ihop en byrå åt mamma men mitt tålamod ville inte riktigt va me så älskling fick ta över. ;) Brukar va så. XD

Skrutta fick sig ett bad förut. :) Så nu e hon ren & fin. :) Ja har även passat på & städat i kylskåpet! De va välbehövligt. ;) Fräsch där inne nu. XD Passade på & rensa lite som vi slängde.

Imorn ska ja hänga me Marie på Ung Mamma grupp. :) Ska bli trevligt! Hoppas att de inte e alldeles för mkt folk bara. Ja & folkgrupper brukar ju inte gå så bra ihop. :S Men de e bara & bita i de sura äpplet. Ja har ju trots allt Marie me mig. ;) Ja skulle aldrig få för mig & gå själv iaf!

Efter de ska ja hem & packa de sista. Ska nämligen me kusin Anna ut till Sjövik imorn & sova där. :D Ja & skrutta. :) Gud va mkt grejer man måste ha me sig när man får barn. XD Skulle nog behöva ta me mig hela lägenheten egentligen. Haha. XD Men de blir nog bra. ^^

Skrutta ligger & sover nu så tänkte nog gå & lägga mig ja me. Om hon inte vaknar då. ;)
Men hon va jättetrött så hoppas hon sover ett par timmar!

Ha de bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback