Datum: 2011-02-16  |  Tid: 13:24:41 Allmänt  |   Kommentarer (1)

Onsdag.

Vet inte va ja ska skriva för ngt spännande idag. XD

Vaktmästaren kom hit förut me elektrikern iaf. Så nu har dom äntligen fixat elementen. Tog bara ett år. Hrm... Som ja sa till Tommy förut, "Att de skulle ta så lång tid för dom & komma hit & fixa ngt som gick så fort." Hehe. Men men, bättre sent än aldrig. Känner redan skillnad på värmen här. :) Härligt!

Ska iväg till EuroCash en sväng sen & köpa ersättning & bröd. ;) Får se om de kanske blir en promenad senare oxå. Inte bestämt mig än. Mår fortfarande inte bra. :( Känner mig väldigt hängig. :( Men börjar bli lite bättre iaf. ^^

Imorn ska vi ner till BVC för & väga/mäta skrutta. :) Får vi se va hon väger nu. ;) Sen efter de ska älskling till 4cMore så ja & skrutta går me. :)

Vill ha en ny design på bloggen... Vill ha mer färg oså. Hrm.. Ingen som e bra på de & vill hjälpa mig me en ny design? ;) Hittar ingen bra gratisdesign heller. :( Men men...

Nä, ska ta en till titt ifall ja hittar ngn annan design. XD

Ha de bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie D

Va roligt att någon svarade för en gångs skull : ) Va väger hon nu lilla tjejen?



Varsågod, det var bara roligt att ni ville komma : ) Som Marie sa, så tycker jag också att vi kan ses nån gång ibland & fika och tjata!



Kram

2011-02-17 @ 08:34:02
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback